50 cc ve altı olan motosikletler ve elektrikli bisiklet, scooter ve mopedler zorunlu trafik sigortasından muaftır trafik kazasında tutanağı kolluk düzenlemelidir. Trafik poliçesi olmadığından zararı kim öder ?
Devamını Okuyun50 cc ve altı olan motosikletler ve elektrikli bisiklet, scooter ve mopedler zorunlu trafik sigortasından muaftır trafik kazasında tutanağı kolluk düzenlemelidir. Trafik poliçesi olmadığından zararı kim öder ?
Devamını OkuyunAraç satıldıktan sonra eski poliçe 15 gün değil 1 ay daha devam eder.
Devamını Okuyun5664 SMS ile size sizin bilginiz 95TL ye satılır ama işçilikler yoktur. Sigorta eksperinden bu bilgileri saklıyorlar. Sigortacılık memurları ise sesizdir. Sonraki işvereni sigorta şirketidir. Davut Menteş, Mehmet Verim, Nevzat Şen, Ömer Faruk Öztürk, Tayfun Aksoyak sorunu çözmeli.
Devamını OkuyunYargıtay kararları ışığında inceleme sonucu değer kaybı olmaz.
Devamını OkuyunTrafik sigortasında basamak nasıl olur . İlk kez trafiğe çıkanlar 4. basamaktan başlar. Trafik sigortasında hasarsızlık sonrası basamak hesabı nasıl olur ?
Devamını OkuyunDASK deprem hasarlarını 1.508 TL den değil 3.016 TL den ödemeli. Kamu Denetçiliği Kurumu (KDK) tavsiye kararı ve TTK 1423 gereği dir.
Devamını OkuyunSigortacılıkta kanuna karşı hile ! 5684 say.kanun ek-6.maddesi ne karşı gelen genelge kanuna karşı hiledir.
Devamını Okuyunsigorta eksperi tarafsız ve bağımsız olmak zorundadır. Sistemden alınan değer kaybı anayasa mahkemesinin iptal ettiği şablona göre yapıldığından ve yargıtay kriterlerine uymadığından hesaplama doğru değildir.
Devamını OkuyunAYM ceza dosyasında uzlaşma olsa da sigortacıdan tazminat davası yolunu açtı.
Devamını Okuyun“TAZMİNAT VE GİDERLERİN ÖDENMESİ” Trafik kazası sonrası aracım nerede yapılacak ? Servis seçim hakkım var mı ? Onarım yapılmak zorun da mı ?
Devamını OkuyunSigorta bilgi merkezi kusur oranı kesin değildir. 2 yıl içinde mahkeme kanalı ile itiraz edilebilir.
Devamını Okuyun